jantung-degup . ;)

Friday, November 18, 2011

Insomnia .

Assalamualaikum!








Menjelang hari-hari nak ke Lendu ni,
Baru perasan yang packing aku tak perfect.

Dahlaa tengah sentap dengan orang , barang-barang pulak buat hal. Okey tepikan dulu.



Gambar dah settle . First time aku suka gambar passport aku,dimana peristiwa ini hanya berlaku sekali seumur hidup. Asyik dok ulangtayang jea. HAHA


Ehhh siapa yang comel sangat ni?
Siapa yang cute dengan dimple dia yang ada 2 nih?
Siapa yang ohsem sangat nihhh?

Okey menyampah,kan?



Orang semua kecoh pum-pang-pum-pang balik Ahad , aku balik Sabtu .Naik bas . Alone . Parents menyusul kemudian,dengan barang-barang yang lain.

*Ehhh,lagu ni ohsem la . Penghujung Cinta - Pasha .*
Sambung balik.



Disebabkan ayah ada kelas pagi, so aku tumpang dia sampai KL Sentral, than pandai-pandailah aku membawa diri ke UiTM sana.


Maybe orang lain..

Eww, balik jelaa dengan parents kau?
Kau pehal dowh carik pasal?Dahlaa sensorang!
Parents kau dah tak sayang kau ke? <----- ini buat I sentap okeyy ? Haha.



Jawapan aku :


Aku okey je macam ni . Aku lagi suka . Takde siapa nak control aku nak pegi mana-mana. Aku suka belajar melalui pengalaman . Kalau nak cakap pasal risau,parents aku pun risau sebenarnya.Tapi diorang just cakap nih jea :

Jaga diri baik-baik .

Bagi aku, bila parents dah bagi kepercayaan macam itu,jangan laa sia-siakan . Setakat ni , Alhamdulillah tak ada apa yang jadi sepanjang aku melangkah sensorang kemana-mana . Haha
Sabtu nih pun semua on the spot je . Tak kuasa aku nak menempah-nempah on9 time-time gawat cenggini . Hahaha.



*tajuk takde kaitan,kan?Hahah Padan muka!*


Jumpa lagi,

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...