jantung-degup . ;)

Thursday, November 17, 2011

Cippy - Fat Cat.



Assalamualaikum !





Spot the difference(s).....?


Sejak hari Isnin lepas, Cippy macam dingin betul dengan aku.
Pantang aku dukung kejap dah cakar-cakar tangan aku. 
Selamba betul.Panggil pun buat dunno je.Pandang pun sipi-sipi


Cisss.

Mesti dia marah sebab aku bawak dia pegi ambik vaksin hari tu.

Eleh, bukan ambik pun,coz vaksin dah habis.
Ke dia marah coz aku panggil dia Fat Cat?Hoiii dia memang dah gemuk melampau sekarang.Aku bagi dia latihan suruh lari pun buat bodoh je macam takde pape . Kalau bergerak pun macam ada orang duduk atas dia.


Pemalas.Ikut aku la nih.Haha


Ke dia terasa aku tukar wallpaper lappy aku?
Sebelum ni pic dia sebesar-besar alam jadi wallpaper aku,sekarang aku tukar ,letak gambar kawan dia, Puss in Boots.<------ aku nak tengok cite nihh hoiii !





Wallpaper lappy aku.

Apa-apa pun,kau jangan macam-macam sangat,Cippy.Aku dah nak balik UiTM nihh ! *sambil tengok kesan 'tandatangan' Cippy kat tangan*


Itu jea. Hari nih nak ambik gambar . Tak sukanyaaaa !


Jumpa lagi,









No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...