jantung-degup . ;)

Saturday, December 3, 2011

Paracetamol .

Assalamualaikum... :)


Rasa tu datang balik . Makin dihalau , makin terasa .
Bila sendiri , rasa gembira . Tapi jauh dalam sudut hati , terasa ada yang hilang . Jauh . Dan semakin jauh .


Haha . *sweet pain punya gelak*


"Kau selalu happy dowh , apa rahsia kau?" - tanya kawan aku . 


Aku senyum je.

Tak perlu kot orang tau masalah aku.

Tak perlu kot aku menangis , depan semua orang bila terasa kenangan tu kembali menghantui.


Payah nak tafsirkan hati ni.
Payah nak terima kenyataan even aku cukup tau yang kebenaran tu pahit , susah nak telan macam tu je.


I'm so tired of being here, suppressed by all my childish fears
And if you have to leave, I wish that you would just leave
Your presence still lingers here and it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal, this pain is just too real
There's just too much that time cannot erase - My Immortal : Evanescance



Bila terasa yang dah tak perlu untuk pandang ke belakang , keyakinan pulak jadi penghalang . Lalu kenangan mula menghantui .

Apa-apa jelah . Gila menjiwai betul entry kali ni, kan?
Abaikanlah . Anggap aku masih di bawah pengaruh paracetamol masa menulis entry nih . ;)



Jumpa lagi !



















No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...