jantung-degup . ;)

Thursday, October 13, 2011

Kau tau tak rimas tu apa ?

Assalamualaikum!


Aku emosi ni . Sila tadah mata untuk baca . Hahah ! :D




Ni yang aku berbulu je bila bukak Twitter .


Aku on Twitter coz tak tahan dengan Facebook yang semakin hari semakin annoying.


Kemajuan mendenya kalau aku rasa semua benda yang aku buat dekat Facebook semua keluar kat Ticker tu.


Langsung takde privasi.


Belum lagi dengan warga-warga Facebook yang kalau update status tuh memang bikin panas jea .


Pegi mam ah dengan masalah kau . Bukan takboleh nak luahkan,tapi agak-agak ah .


Ni kau luahkan macam la Facebook tuh boleh settlekan masalah korang.


Masalah tak boleh blah pulak tu .


"Kenapa orang lain boleh bahagia,tapi aku tak boleh ?"


"Kenapa Rain pegi khidmat negara ?"  LOL 




Sumpah tak boleh blah . Kau takde pakwe,pegi la carik . Kau ingat orang kesian ke kalau kau update benda-benda macam tu ? *Rasa nak tamparsepak orang-orang macam ni pun ade gak =='


Aku berani kerat jarilah kalau dorang tak gelak guling-guling dengan statement terdesak kau tu .


Malu la sikit . Jangan nak tunjuk sangat kekurangan bijak (baca : bodoh) korang tu .


*Kan dah emosi ? Sorry la, keadaan memaksa . Tak tahan dah wehhhh :p








Hah, balik kat cerita Twitter .


Aku paling rimas kalau Timeline aku penuh dengan benda-benda yang tak sepatutnya .


Apa jadahnya selang seminit kau nak update semua benda yang jadi dekat kau ? Kau ingat kau artis? Kau ingat aku hadap sangat nak baca benda-benda macam haram tu?


Marah? Nasib kaulah . 


Fikirlah weh .Maybe kau memang suka macam tu,tapi kau fikir la reaksi orang lain dekat tindakan kau tu .


Sekali sekala maybe orang terima .


Tapi kalau sepanjang-panjang Timeline tu penuh dengan benda yang kau buat and tak perlu nak cakap kat Twitter pun sebenarnya,


Siapa tahan ?


Penyudahnya, aku unfollow kau . Kau nak unfollow aku pun tak kisah sebab nampak sangat la yang kau malu kann ?


Ahahaha .


Puas hati aku .


Kalau marah,aku mintak maaf . Aku pun ada life aku sendiri . Tak ada masa nak baca tweet2 kau yang tak membina langsung tu .


Dah habis . ;P




Jumpa lagi,





No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...