jantung-degup . ;)

Monday, October 10, 2011

Cuti !

Assalamualaikum ! 


:D














Okeyyyyy .


Rumah-Manis-Rumah ! :)




Dah lepas azab exam,sekarang cuti pulak . Nak tenangkan perasaan yang rasanya makin...


Okey ?


Tak .


Teruk ?


Tak jugak.Better than dulu.


Doa is universal.It heals everything .-Kawan aku cakap kat mukabuku.


Betul la tuh. And aku bersyukur semuanya macam nak kembali normal .


Cuti buat apa ?


Carik duit la . Mana nak hidup kalau takde duit . Toilet pun sekarang RM0.30 per entry bhai .


Betul la tuh . :) Tapi parents ada . Mintak jea lah .


Adeh la . Apa kau ingat parents aku dapat duit dari langit ? Lagipun tak adventure la mintak . Bila kau spend duit hasil titik peluh kau sendiri, rasa heaven kot . Puas gila . Rasa serba-salah pun tak wujud langsung . Heh .


Phone dah baik ?


Phone dah sihat balik lepas buat pembedahan plastik tadi . Dah elok dah . Takde la rasa mendidih bila bukak phone pagi-pagi . Haha . (jangan tanya lebihlebih aku malas nak cerita) HAHA :D


So,rancangan kau ?




Aku nak hangout dgn member sekolah aku. Dengan member kelas kat UiTM pun . Than aku macam nak pergi somewhere (vacation) yang boleh bagi aku tenang,happy . Yang pasti,aku sorang jea . Senang . Tapi tengok la kalau gaji aku lebat nak mati . Kalau duit dapat kat aku, dengan perangai shopaholic aku yang kini makin meruncing,semuanya boleh hancur . Jahanam . Musnah . Eheh :)










Dah . malas nak bebel panjang . :P


Jumpa lagi !


No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...