jantung-degup . ;)

Tuesday, October 18, 2011

Bebel lagi..... :)

Assalamualaikum!




Cuti nih dah macam apa dah.


Emosi aku tak tentu hala.


Kadang-kadang rasa okey.


Kadang-kadang rasa macam nak lari tasik.






Susah betul nak baca,ikut hati ni.
Rasa macam nak lari satu tempat,jerit puas-puas.


Dah puas aku cuba sibukkan diri,tapi failed.Gagal.




Kan best kalau kenangan dulu2 tu macam tulisan pensel?senang nak padam dengan pemadam doposen tu?


Tapi kenangan dulu2 tu jugak ajar aku macam-macam.


Tapi dah macam tersangkut pulak dengan benda-benda lepas.Padahal dah puas aku cuba lepaskan,lupakan.


Aku cuba paksa diri aku senyum,gelak,ketawa macam tak ada apa-apa.
Sumpah kenangan dulu tu sangat-sangat menghantui aku .


Dan semakin menghimpit aku.


Semua orang ada masalah,bezanya cara kita mengatasinya.
Mungkin aku salah sebab penerimaan aku sangat tenang.


Terlalu tenang?Mungkin.


Dan sekarang rasa sakit tu semakin terasa.Aku cuba bertahan,tapi aku sendiri tak pasti sampai bila.


Rasa nak move on, tapi susah betul . Degil nak mati.


nowplaying : The Reason - Hoobastank.




Mungkin bukan masanya nak fikir-fikir benda macam ni.
Tapi aku tak kuat dah.


Nampak tak lemahnya hati aku sekarang ni?


Ya ALLAH,


Seandainya telah kau catatkan dia milikku...
Tercipta buatku, dekatkan dia padaku…
Satukanlah hatinya dengan hatiku,
Titipkanlah kemesraan antara kami agar kebahagiaan itu abadi…
Seiringan kami dalam melayari…
Hidup kesepian yang sejahtera… 
Tetapi Tuhanku…
Seandainya telah kau takdirkan dia bukan milikku,
Bawalah dia jauh dari pandanganku…
Luputkan dia dari ingatanku… 


Ya Tuhan…Maha Mengerti 
Gantikanlah yang telah hilang, 
Meskipun tak akan sama dengan dirinya…


Ya Tuhanku…
Berikanlah kekuatan agar aku rasa bahagia walaupun tanpa dirinya… 
Jika benar cinta itu cinta sejati…maka bebaskan itu.
Jika benar cinta itu suci…ia akan datang dengan sendirinya…
Tetapi jika cinta itu pergi dan tidak berkunjung lagi, 
Maka anggaplah cinta itu memang tidak wujud dari awal lagi… 
Jika benar dia dijadikan untukku…
Maka rapatkanlah hubunganku dengannya…
Tetapi…
Jika dia bukan dijadikan untukku, maka jauhkan aku daripadanya dan 
Hapuskanlah perasaanku terhadapnya...Aminn.




Fikirlah apa korang semua nak fikir.Cakaplah apa korang nak cakap . Yang penting, Hanya ALLAH SWT jea yang tahu.Cukup.


*takde kena-mengena dengan sesiapa pun,anggap la aku merepek,merapu.hehhehh*




emosi,kan?


well,aku pun manusia biasa !






Jumpa lagi !



















No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...