jantung-degup . ;)

Wednesday, September 28, 2011

Kau Sangat Annoying. Sila Sedar !

Assalamualaikum !

annoying 10 Ways to Get Rid of Annoying People


Live from Library @ UiTM Alor Gajah .

First time aku update kat sini . Sebab tak tahan gila-gila .

Balik sini ingatkan aman sikit,
Tapi ada jugak gaya nak makan penyepak .

Pandai,tapi berlagak.Ego melangit pulak tu .

Apa guna kau pandai tapi kerjanya berlagak sana sini memanjang?
Bukan makin pandai pun.
Ingat orang suka?
Sumpah macam LOSER okay?Kau paham tak ? Alah,orang pandai macam kau mesti tau semua,iye tak ? =='

Come on lah . Grow up.
Cuba jadi dewasa sikit.
Kau pandai,tapi arrogant nak mati,tak bawak ke mana pun.
Nikmat ALLAH tu kalau Dia nak tarik anytime,anywhere Dia boleh tarik,tau tak ?

Aku malas nak cakap banyak since ilmu agama kau lagi tinggi daripada aku,kan?

Kita sama-sama tau,
Doa orang yang teraniaya tuh takde hijab,memang confirm makbul.
Bukan sorang dua yang kena dengan kau macam ni.
Ramai,kan?
So,kau fikirlah sendiri.

Tak masuk lagi kes kau gebang aku. Malas aku nak cite enn.Karang lain pulak jadinya.=='

Sudah-sudahlah tu. Bawak berhenti la buat perangai macam tu .
Takde orang suka pun,lagi menyampah ada la.

Tapi aku tak tau la kalau kau suka jea ramai orang benci kau. Haha :)

Ni universiti tau,bukan sekolah lagi.
Tak payah la nak buat perangai budakbudak sangatlah kan?


Oke dah habis aku nak sambung study. Ngeh2 . ;)

Doakan saya!

Jumpa lagi !


-ini adalah catatan komputer library.Tiada tandatangan diperlukan . Eheh-

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...