jantung-degup . ;)

Saturday, October 22, 2011

Yeayy !

Assalamualaikum !






*Riak seketika . Aku dah dapat dahh bende nihh ! haha* :D




Lambat gila ahh aku update malam ni .


Tak boleh tido la pulak .


Oh ya , dah lama aku fikir nak buat satu benda ni . Dah buat dah pun , tapi still tak expert lagi . Noob gila .


WordPress.


Aku ada fikir nak beralih daripada blogspot ke WordPress .


sebab aku rasa lagi selamat. Well , aku bukan guna blog ni untuk cari duit ke apa, just luahkan apa yang dirasa .


Lagipun , aku takde la nak protect semua post aku kat sana , just yang rasa boleh kongsi dengan member-member rapat laa . Nak password , mintak aku . Senang .


Post untuk hari Jumaat pun aku dah update kat WordPress.


Tapi aku tak rasa nak bukak sekarang , just for member-member aku , tapi korang kena mintak password lah . Hehehh . ;)


Blog ni pun aku still teruskan , tapi ikut mood lah . Kalau rasa entry tu sesuai untuk WordPress, aku post jea kat sana.


btw , this is my new baby , razzmatazz


kenapa razzmatazz? aku pun taktau . rasa best pulak pakai nama tu. Haha .


untuk member-member aku yang follow blog ni , kalau nak mintak password for post aku yang Password Protected , just DM aku kat Twitter or IM kat Facebook , keyy?


*aku tau WordPress aku buruk . Nanti aku dah Pro, tengoklah . Tunggu je . Hehe*






Jumpa lagi ,


No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...