jantung-degup . ;)

Thursday, September 22, 2011

Panadol . Emosi .

Assalamualaikum !









Hari nih tetibe rasa nak update . eheh




Lagi-lagi emosi.


Ah memang kau dah berubah 100% .Terimalah hakikat !




Kau ada kawan. Kenapa kau tak luahkan ? Apa guna kawan ?




Haha .


Kawan.


Apa kau kawan dengan orang semata-mata nak berseronok dengan dia, hu-ha bagai than bila sedih pegi luahkan dekat dia ?




Pernah tak kau fikir nak jaga hati , perasaan dia ?


Aku taknak kawan aku sedih pasal masalah aku.


Aku nak tengok dorang happy sentiasa,takpayah fikir apa-apa pasal aku.


Bila tengok korang happy,at least aku pun boleh senyum,even bukan senang nak pretend nak jadi happy time kau tengah sedih,serabut kepalahotak . :|








Oke.done with part kawan tu .








Meh cerita pasal pagi tadi .








Elok-elok aku ada mood nak study Business Math , 


"Kak,jom teman ibu breakfast kat McD?"




Hatiku berdolak-dalih . Nak Anugerah Dekan kea nak Sausage McMuffin yang dah berabad aku takdapat tu ?




"Cepatlaa.Ibu belanja ni !"




Makin stress aku dengar .








15 minit kemudian......












'Selamat Datang ke McDonald's! Nak makan sini atau bawak balik?'




Punah . Hancur . Anugerah Dekan konon...........








dah.itu jea nak cakap .






Jumpa lagi !
























p/s : Mana panadol ? aku nak telan selori ni . heh . :P

















No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...