jantung-degup . ;)

Friday, September 23, 2011

My Friday ! :)

Assalamualaikum !










Salam Jumaat ! 


:)


Hari nih , macam biasa, study Business Math . Buat past year question . FAR100 kejap lagi kot .








Dari semalam aku nak pegi cuci gambar kat kedai . Tapi asyik lupa jea . Gambar yang nak cuci pun baru pilih tadi . 




Dari semalam aku perasan ada dua frame yang still takde gambar . hehehh






ni dia :












Comelkan ?






Aku pilih gambar ni untuk frame-frame tu :




















Tadi aku Skype dengan member aku .




Cakap pasal balik after final exam .




Sedih kot kalau kau kena angkut semua barang balik naik bas .






Tapi jadual final exam ayah aku memang tak kena gile ah dengan tarikh aku habis final .








"Ibu drive pegi sana laa. Nak ? "


"Taknak!"






Kena jugak la kot balik naik bas . 






"Habis baldi kau semua macam mana?"




*undefined.









dah .




Jumpa lagi ! :)
















p/s : Dah dua malam aku mimpi benda yang sama . TF . TF !!!!! :'(

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...