jantung-degup . ;)

Tuesday, September 20, 2011

Emosi.Tak.Emosi .

Assalamualaikum !












Okeoke final exam dah start . 


Susah ?
Mencabar tak ?




Gila tak mencabar . Kalau tak mencabar takdelah tangan aku vibrate memanjang . Takut !


Tapikan.. aku nak emosi sebenarnya hari ni .


sejak bila manusia nama Fathin Syairah jadi emosi pun aku tak tau . Tak sedar . People do change, kan ?
 nak cakap aku selesa dengan benda emo-emo ni, sumpah tak .


tapi nak jadi Fathin Syairah yang macam dulu tu....susah . Dah biasa , kan ?


masalah....sejak dua menjak ni aku ada perasan something yang tak kena . Entah .


Orang cakap, luahkan la masalah tu kat orang lain, mana tau boleh lega sikit ?


Tapi, tengok masalah tu jugak . Kalau luahkan tu cara terbaik untuk masalah ni, dah lama aku buat .


Tapi aku rasa kalau luahkan , lagi besar jadinya . Melarat-larat .


*bapak emosi la kau . heh


Takpelah . Selagi boleh tahan, aku cuba bertahan .


Sampai bila, aku tak pasti .


Menangis jelah kalau paling-paling tak tahan . Than telan panadol . *aku cepat rasa nak demam kalau menangis .


Fathin Syairah, awak sendiri tau yang lari tu takkan selesaikan masalah .


Ya . saya cukup faham . Tapi pilihan apa yang aku ada ?


Meh cakap sini ?


Complicated gila, kan Nisa ?


Dahdah . Baik aku stop . Nanti tak pasal-pasal basah balik keyboard aku nih haa .


Sekian .


Jumpa lagi ! :)




















nota buku lali : saya sayang kawan-kawan saya. Sangat-sangat ! :')

















No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...