jantung-degup . ;)

Sunday, September 25, 2011

Cippy - Aneh .




Assalamualaikum ! :)




Ooooookeyyy .


Entry semalam - pasal Cippy . hahha .


Hari ni pun pasal beliau jugak .


5 PERANGAI PELIK BELIAU MINGGU INI .



5





Tido atas beg lappy aku .


*ini terjadi kalau dia tak dapat buat benda no. 4 . ahaha :)




4




Tido atas lappy aku .


*hahaha . ini sumpah best gila . Hari tu aku on9. Mengantuk gila, so aku terlelap lah. Dalam 5 minit kot, aku terjaga . Asal gelap gila skrin aku nih ? *lampu dah tutup so macam takjelas sangat .Sekali aku tengok betul-betul , Cippy rupanya . Aku nak alihkan,taksampai hati . :)






3




Taknak keluar bilik kalau bukan aku yang bukak pintu pagi-pagi buta (sharp pukul 5AM)






*Kalau malam,Cippy tido dekat bilik aku,sekali dengan adik last aku . Bila dah pagi,sharp pukul 5AM, dia lompat atas katil,mengiau syahdu sampai aku bangun . Tau sangatla dia mesti nak keluar pegi dapur,makan . Kalau adik aku bukak pintu,dia taknak keluar. Duduk diam jea sambil buat muka comel dia dengan mata bercahaya*eheh . Tak pasal-pasal kena jugak aku yang bukak pintu . Baru dia lari keluar laju-laju . :')






2




Suka makan makanan anak dia, even sama jea makanan dia n anak-anak dia .


*Ini berlaku semalam, dia kena makan ikan rebus .Anak - anak dia dapat ikan kembung rebus . Dia pun sama . Tapi last-last aku tengok dia tolak anak-anak dia daripada makan ikan dorang , than dia habiskan . ikan dia haramm nak makan . Entah . Aku pun takpaham . =='






1




Hahh ni paaaling pelik ah . Cippy hanya tido after dengar 2 lagu nih :




Joget Kenangan Manis + Bila Wajahmu Aku Bayangkan - Sudirman .




pergh . siap landing sebelah lappy aku lagi . Kalau aku pause, dia bangun . Haahaa .


Ternyata, beliau sangat menghargai karya seni . :')






Whatever it is, ILYSM, Cippy . heh . Wait for me ehh ? Cuti semester nanti kita spend time samasama ;)








dah . 


Jumpa lagi !

















No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...