jantung-degup . ;)

Sunday, September 25, 2011

Kau malas . Padan muka !



Assalamualaikum !


Hari nak bebel sikitt jea . Eheh


Bukan baru first time aku pegi Times Square . Tapi still bebal nak carik jalan keluar. (bridge yang straight pegi KL Monorail . 


Belum lagi dengan sakit matahatijiwa dengan kegagalan aku carik FroYo @ Tutti Fruitti *dah berbulan aku mengidam paham takk seksa bhaii ! :'(




2 jam aku jenjalan,tapi hasil cam haram . Langsung aku takpandang Floor Directory yang aku dah ambik awal-awal sebab loser gila macam baru first time datang sana . =='












Dah sampai 4th Floor,aku give up . Aku dah tak larat dengan kaki aku yang melecet teruk,penat nauzubillah.


So aku turun LG than balik Bandar Tun Razak via KL Monorail .






Sampai jea Puncak Alam,


terdetik pulak nak baca FD tu balik .






WTF ?












Nampak tak ? Tutti Frutti kat 5th Floor !




*nangis . makan Panadol sebijik .




Bongokkkkk .


_________________________________________




Hari nih , ada orang tanya aku soalan yang...


tak patut ditanya buat masa ni .


ataupun...


patut ditanya 2 3 tahun lagi .


ataupun...


soalan yang aku memang aku tak tau jawapannya .






'Dah ada yang punya dah Fa10 ? ' 






And semua sedara-mara aku tengok muka comel aku nih .Huhhhh






OMG ! Perghh . Menusuk bhai .




Rasa nak telan Panadol segantang.




dah sekian aku malu gilaa ni . 








Jumpa lagi !

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...