jantung-degup . ;)

Tuesday, August 16, 2011

Cerita 16 Ramadhan.....

Assalamualaikum.


Salam Ramadhan ! *Cepatnya dah 16 Ramadhan ! Alhamdulillah..


















Pergh . aku tak tau kenapa sejak dua menjak nih aku teringat semua yang ada dekat rumah . Chippy especially .


Semalam,time nak tulis nama untuk kehadiran bacaan Yaasin level,aku tertulis nama Yana (my last adik).


Memang nak kena balik nih .


Tapi..


Ada Common Test.


*hakikatnya aku tahu ada Common Test LEPAS aku beli tiket bas balik untuk minggu ni. 


Nasib baik ibu tak tau aku dah beli tiket.Mencegah lebih baik daripada mengubati . heh .




Ceritanya...




Tadi,aku call ibu.


"Kak,jadi tak balik minggu nih?"


"Tak jadi.Ada test.Kenapa?"


"Laa,ayah baru plan nak shopping raya hari Jumaat ni,"




WHAT THE.... ?????


lalu aku beristighfar. *eceh.


"Alaa...nak ikut..."


"Nanti ibu tanya ayah.Lagipun ayah dah start cuti Jumaat depan.Kakak balik Khamis,kan?"


:)




LEGA GILA !




Lepas tu,aku cuba nasib aku even aku dah tau apa jawapannya.


"Bu,lepas test orang balik boleh tak?"


"Test habis pukul berapa?"


"Hari Sabtu,start 830am-1030am."


"SABTU? Tak payah. Buat penat je. Membazir pulak tuh."


*SIGH.




TAKPE TAKPE AKU MENGALAH KALAU UiTM TAKNAK BAGI AKU DL UNTUK SEM. NIH,SIAP !*teehee.






moral : UNTUNGLAH dapat balik tetiap minggu . *takde kaitan dengan sesiapa. TAK ADA, OKAY ? haha ;)




sekian.




till then...

















No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...