jantung-degup . ;)

Wednesday, July 6, 2011

mari-tengok-KEYWORDS-sayeeee.=)

ya.aku memang terdesak tak tau nak update apa.tajuk pun aku main bantai je nih.

inilah yang terjadi apabila insomnia mula menyerang.CIS.


oke.senang cite,tadi aku bukak nuffnang.Keywords yang penting.duit?tak penting.PTPTN lagi banyak.haha :)


bulan lepas,






fathin syairah- wohh.mau carik maklumat kahh?jangan bunuh aku laa.saya belum kawen  eh takk takk GRADUASI.haha =)

tulus wirawati- ini kompom2 nak carik maklumat pasal PLKN.heh.pegi je.best laa !

apabila ada yang mahu penyepak laju-laju- perghhh.mahu sepak orang pun nak kena gugel kahh?sepak jeh dgn niat n kaki yang padu,insya-ALLAH berhasil. =)


hooreydoorey.blogspot.com- ini mesti member-member aku.haha.time PLKN aku letak besar-besar kot LINK BLOG aku.haha.strategiii strategiii



baik.itu BULAN LALU.




nih minggu lepas pulak.=_=









sama je kot.jadi,sekian.haha. ;)




memang aku malas gila dengan kuiz test homework presentation warggghhh !


till then,




No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...