jantung-degup . ;)

Friday, July 22, 2011

Cintan Cintun .

Assalamualaikum !


Hai .


Kabare ?


Fine ?


Thank you .haha ;)






Baik.entry nih aku just nak cakap pendapat aku .nak marah? maki? silakan.






permasalahan : Cinta dan Air Mata 


haha


tak ke sengal tajuk kau?


biarlah !


kau ade pengalaman ?


kan aku dah cakap nih pendapat aku diam diamm ! haha




maaf . =)




Wehhh..aku suka dia..baik,caring..handsome pulak tuh !


Iye?


dalam hati,handsome tuh mesti ada . =P




2 hari kemudian ,




Wehhhhhh,aku suka gila-gila kat dia nih !


Pegilah cakap dekat dia.Cakap dengan aku buat apa ?


dalam hati,semoga berjaya .heh . lelaki handsome.takkan dia jehh suka . HAHA .




3 hari kemudian,




Weh..dia tak balas mesej aku pun....penat aku tunggu .salah ke aku minat dekat dia ? mengharap dekat dia ?aku pun manusia,ada hati dan perasaan,nak disayangi n menyayangi ....*takdapat sambung ayat sebab nangis .T_T




Macam nih lah .*sambil buat muka blurr .Muak.


Tak salah kalau kau nak mengharap or minat dekat orang.Tapi kau takboleh nak paksa-paksa dia suka kat kau macam tuh aje.Come on,just be yourself.Jangan tunjuk kelemahan kau dekat mata dia.Silap-silap dia yang lari,kau yang malu . Dahla takdapat,malu pulak tuh.Kau cakap kau ada hati dan perasaan,apa kau ingat dia takde hati dan perasaan ke?


Matanglah sikit.Cinta tuh datang tanpa dipaksa.Mungkin bukan sekarang masanya.Terlalu awal wehh untuk benda cheesy-wedges macam nih .


Air mata girls sangat mahal,tau tak?


so tak patut untuk dibazirkan pasal hal2 murahan macam nih .


Kau suka,minat,go on . 


Tapi satu jehh.


Jodoh,ajal,maut,pertemuan semua di tangan ALLAH .


Kalau suka seseorang tuh,better kau dok dendiam,banyakkan doa kepada ALLAH swt semoga kau ada jodoh dengan dia .










"Tak semestinya sesuatu yang kita anggap baik untuk diri kita,memang baik untuk kita dan sesuatu yang jahat pada mata kita,memang jahat untuk diri kita"








Kadang-kadang..


yang jahat itulah sebenarnya baik untuk kita.


yang baik itulah sebenarnya jahat untuk kita.




kita tak tahu,tapi ALLAH Maha Mengetahui.




Dan hanya ALLAH yang tahu apa yang terbaik untuk hambaNya.




kan ?






Senyum,key?






                                                       
                                          saya gembira . anda ? senyumm !










sekian.






till then,





nota lutut : aku cakap macam nih,kira aku nasihat diri aku jugak.siapa terasa,aku mintak maaf zahir batin.takde niat tujuan hatta wawasan aku pun nak ejek perli orang .kita dah besar,open minded laa. keyhh ? =)

2 comments:

  1. muahahaha...bestnye entry nie...pngalaman m'ajar an?...haha

    ReplyDelete
  2. terasa terasa . haha .jangan bikin kantoi lahh ! haha ;)

    ReplyDelete

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...