jantung-degup . ;)

Monday, June 27, 2011

5 PERKARA YANG AKU PALING BENCI KAT FACEBOOK.

kebelakangan ini(baca:lepas dapat lappy n bb sendiri),aku sering membuka MUKABUKU ,dan aku mulai 'high' macam aku ambik syabu sama heroin.namun,kekadang ada gak benda-benda yang aku menyampah nak mati kat MUKABUKU nih.seperti..........


1.OF COURSE,SPAM !


cam jadah betul bila aku tengok wall aku bukan main penuh dengan statement bodoh pasal ENABLE THE UNLIKE BUTTON.tolonglahh.selagi incik Mark tak cakap pape,memang taklah nak ada button tuh.tapi itu bueh tahan lagi.yang aku tak tahan kalau orang main some applications than result dy mesti bersepah kat wall aku.dah tuh main applications yang bukan-bukan.c%^*(^ tol ! haha =P



2.kenapa dia tinggalkan aku?

  kenapa mudah dia lupakan aku?
   
  aku benci kau ! kalau aku tau dah lama aku tolak kau jauh2.

  ya,tak syak lagi.


  cinta-tak-kesampaian-benci-kena-tinggal-punya-kes.


  aku kalau takat sekali baca,

  kesian...


  dua kali baca,

  hek eleh.kena tinggal je kot.macam dah takde laki lain kat dunia nih.huh.


  tiga kali baca,


  s%## btol.dah takde benda lain kau nak update ke hah?sekali dua takpe la.ni kalau SATU HARI sampai 18 kali kau update benda yang sama ingat aku suka?memang aku HIDE laa.kira okey laa aku tak BLOCK.haha.takpe la.kalau kau suka cerita cinta kau di gelak guling-guling oleh aku,teruskan!haha


3. hai...

   salam...

   nak kenal ?



   memula aku tengok nama dulu.cis.bukan aku kenal pun.tolonglah.aku bukan berlagak or what-so-ever,tapi masalahnya I DO NOT CHAT WITH STRANGERS.aku juz layan budak-budak yang aku kenal personally.tapi itupun buat aku bengang gak.mana aku nak kenal kalau pakai nama pelik-pelik?Lee Min Ho SAMJ la,Takiya Genji SAMJ laa.nak perasan pungg agak-agaklaa.HAHA pakai nama betul sudah.lagi senang hidup aku.kalau korang rasa hebat pakai nama pelik-pelik tuh,hentikanlah.IT'S VERY ANNOYING la !







4.APPLICATIONS n GAMES REQUEST

sampai mati pun aku takkan layan request2 nih.tolonglah.sumpah aku cukup tak berminat main games kat FB.kalau aku layan pun,CityVille je kot,itupun aku pakai akaun FB ibu aku.nih aku tengok request suruh bagi hadiah la,main POKER laa.dah aku block pun,still request kat aku.memang taklah aku nak layan.tapi baguslah kepada peminta2 yang tidak putus asa merequest kat aku even sudah aku block games korang berjuta-juta kali.tolonglah.HENTIKAN.=_="



5.LOG IN FACEBOOK DAPAT RM100.

  INGIN MENJADI KAYA DENGAN HANYA BER'FACEBOOK'?

  *DISERTAI DENGAN GAMBAR JUMLAH DUIT (99,900) YG ADA DEKAT AKAUN via ATM.






  memang aku sumpah gila-gila orang yang post kat aku benda nih.
  jadah apa online FB terus dapat duit?
  nak online pun pakai duit,tahu?
  broadband=bil=DUIT.
  dah tuh gambar tak boleh blah tunjuk segenggam duit bagai.
  fikir logik la derr.kau nak kaya,kau kayalah sensorang dengan iklan 'bijak' kau tuh.
  tak perlu nak tampal-tampal dekat wall orang lain.
  RM 99,900 hanya dengan online FB?

  bapak khurafat gila $%#^.

  kalau macam tuh baik Dr.Rozmey tak payah nak susah2 buat produk nak jadi kaya

  baik Robert Kwok tak payah susah-susah buat gula nak jadi kaya.



  online FB lagi senang.haha




  sekian.


  till then,


















nota dahi:kelihatan indah saja kehidupan aku hari nih.Alhamdulilah.=_=

3 comments:

  1. @khairul_fatihah,

    aka kak Siti Maryam Azis,

    tau takpe.nyampahhhhhhh.haha

    ReplyDelete
  2. Aq memang sokong ko abis la...Tension siot di buat'e...rimas apa tah lagi...Boleh gker kot ngn benda ala niey....arghhh,,sebel..hahaha...

    ReplyDelete

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...