jantung-degup . ;)

Sunday, June 26, 2011

apabila ada yang mahu penyepak laju-laju tanpa henti.

assalamualaikum.


hai.


selamat pagi.


LINTAS LANGSUNG DARI TUN MERAH,UiTM ALOR GAJAH MELAKA.heh.


entah kenapa,hormon-hormon aku mula tidak stabil lalu menghasilkan mood untuk cacimaki orang tanpa henti.


hey,aku tak kacau hidup kau kalau kau tak kacau hidup aku tahu?grr.


baru-baru nih aku dengar satu cerita yang bikin aku hangin.takdela hangin sangat tapi entah.


aku geram.


kau sakit,kau taknak makan nasik,lantak kau la.tak perlu nak susahkan orang lain nak pujuk-pujuk kau makan nasik.sampai bestfriends kau pujuk,kau tolak kaw-kaw.tapi bila masuk part jejaka hensem,kau cair n tau pulak nak makan.huhh.


kang aku cop kau gedik,marah.siap kutuk-kutuk aku.


macam kau bagus sangat.




and kat sini aku tak cakap pun diri aku bagus.aku pun teruk jugak.mungkin  memang lagi teruk macam kau.kau nak gedik belakang-belakang,GO ON.takde sape nak kacau.tapi depan-depan orang ramai,agak-agaklaa.


kau terasa?baguslah.baik kau sedar cepat-cepat.




sebelum kaki aku terbang kat muka kau.huhhhhhh


sebelum tulisan aku makin melampau,elok aku stop.ahaha


*apa-apa pun,even kau benci kat aku macam mana pun,amalkanlah sikap profesionalisme bila bertemu di mana-mana.


sekian.




till then,






nota hidung:aku dah malas nak jaga hati orang.korang bukan tau jaga hati orang pun.HAHA

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...