jantung-degup . ;)

Monday, May 2, 2011

blog rokok anda !=_=

assalamualaikum!
selamat hari...(apa-apalah bergantung pada hari anda baca ini entry)haha


tetiba jadi blank.da lama x atastarikh,bukan?*alah macam baru firsttime diamdiam !=_+


wah,cerita 6 JAHANAM x habis lagi.
cis,pengalaman temulawak temuduga juga belum dientrykan.
amboi,semalam pergi KLIBF 2011 pungg x dicerita'in.


OhMenarikGila BM aku.=____="




baiklah.hari ini entry yang penuh dengan 99.9% kemalasan akan ditampal.=)




tadi,ntahape mood hari ini,aku bukak Nuffnang.




nak tau Keywords sbnrnya.pasal duit aku x kisah pungg(yelah tuhhh)haha




dan ini hasilnya.




sungguh aku tidakpaham.mengapakah viewers mencari rokok-rokok yg sesuai dengan personaliti mereka di sini?


atau rokok murah;antara Nusantara Hijau dan Salem?kalau aku pilih DUNHILL taktak lupakann.


atau rokok yang sesuai dengan zodiak mereka?ah sudah.




tapi aku suka.


bangga.=__="




jadi petua memilih rokok:jangan amek rokok nusan ijau.buleh mati pucuk.


sumber:yang kadang-kadang buleh dipercayai.=O


tulus wirawati-ini aku x pasti.mungkin mereka yang dapat panggilan PLKN kot nak tau apa yang best x best PLKN nih.=_=


ierah_deez-ini pun aku kurang pasti.mungkin budak-budak yang kenal aku kot.lantaklahh.haha


 








gila lahh kalau begini.


oke dah.habis.








till than,

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...