jantung-degup . ;)

Thursday, May 12, 2011

cerita.hikayat.UiTM.=)

salam.



ah.sibuk sgguh aku sejak dua menjak nih.

tugas jadi 'misi' sementara jaga atuk aku,SELESAI.dah kuar pun hari Selasa tuh.

atuk?suka lah.dari hari first tanya,

bila nak balik?

jenuh aihh nak jawab.

aku?

laaagi suka.

orang lain da isi borang bagaiii,aku baru nak semak.*theehee malu dehh.

malas nak cerita panjang,aku takdapat pun Biasiswa Karangkraf.

hari tuh yg gi temulawak tuh sume 7A++++++.

tak termampu aku nak lawan.haha

matrik?

kalau aku cakap aku buat rayuan,paham-paham la ea?

org LAMPI nombor mcm aku manaa nak dpt matrik???buang karan sajaa.huuu~

tingkatan 6?dapat ! tapii tunggu UPU lahh.

punya berdebar.

jalan sana-sini macam apa je.

orang SMS semua macam desak aku.

mintak IC kauu?

mintak 4 nombor akhir IC kauuu?

takdetakde.
tanaktanakkk !


aku dah bygkan macam-macam dah nih.siap aku pikir Plan B kalau takdapatt.


tuhlaaa.dlu ibu suruh blaja elokelok,x nak....apa nak takut?benda dah jadi..

uu~sedih beno iramanyaa.=_="

akhirnya,tepat pukul 730pm,6 Mei 2010,aku semak gak laa.dannn....




terdiam aku.rasa nak nangis-lompatbungeejump pungg ade gakk.


alhamdulilah.


dan semestinya,aku takkan sesiakan peluang nih !

=_________= <3 UiTM Alor Gajah,Melaka !



baiklah.esok aku post entry pasal Keywords blog aku last week.*sudah aku jangka.itu jugak yg keluar.

apa dia?



ntah.(saikoo)heee.





till than,




*diz is from my dad's lappy,no signature required ! haha

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...