jantung-degup . ;)

Wednesday, March 30, 2011

kenangan.cerita.pemalas=_='

aihh.malas betul aku minggu nih.

makan+tido=kurusss kot.
bek aku wat PT,cam kat PLKN dulu.

PLKN?

sedar x sedar,dah 2 minggu aku balik.

bak kata member aku,

"baru 2 minggu?oh,i felt like 2 years ago !"
                  punca:bukumuka.


kalau dlu kat kem,semua meroyan nak balik 24/7.
nih dah balik meroyan bapak bosan nak mampos.



sape x rindu wehh?
MEH SINI CAKAP TAK RINDU BIAR AKU GIGIT SAMPAI MATI

mandi pagi.
solat jemaah.
makan jemaah.
kena marah jemaah.
tido jemaah.
push-up 20 dalam surau.
ketuk ketampi 20 dalam surau.
tido time ceramah.hee

basuh baju sambil meroyan nak balik.
dating berjemaah.HAHA





aku ingat lagi,2 BULAN PERTAMA aku bangun sharp pukul 5.30am TANPA GAGAL.
tapi dah nak akhir-akhir tuh,pukul 6 pun x tentu lagi aku dah bangun.apatah lagi mandi.HAHA

aku rindu nak buat water confident.aku rindu time Cikgu Mini bahan GENG API aka SETAN.aku rindu nak berendam dalam sungai malam-malam.aku rindu nak kena marah x pasal-pasal.
aku rindu nak sound orang.aku rindu nak gaduh dengan orang.HEE.
entah bila nak jadi balik benda-benda tuh,wallahua'lam.


Anggerik wal BAKAWALI,
bapak rindu lohh aku pada kalian,terutamanya BAY.

buat keluarga tiri aku yang setan nak mati,


NEK AZRIN RAIHAN,
MAK LONG FIEKA FAISAL,
MAK SU AZZY SYAZLIEYN,
NEN AIDATY AQILAH,
IBU SUSUAN HASYIMATUS SAADIAH,
MAK JAN SEBELAH RUMAH NONN EYNA,
MAK BALU DIYANA HAFEZAH,

bila nak balik terkok wat parti liar?HAHA.

aku sayang korg lahh even korg ci-la-ka 100%.

even tanpa pak dud,tok,pak su Lan,pak long pat,kita hepi jeh kan?oh ya,termasuk rahrem anak mak jan.HAHA


4 siapa-siapa yang takut sangat bila dapat PLKN,

jangan risau,best sebenarnya.macam aku cakap sebelum nih,pengalaman @ PLKN tuh sangat-sangat berharga,n susah nak dapat kat tempat-tempat lain.

dulu,aku hampir x dapat pergi coz ibu+ayah aku mati-mati x bagi aku join PLKN.
tapi,orang puteh kata,FIGHT FOR UR RIGHT!

dan akhirnya,ibu+ayah aku lembut hati bagi kebenaran kat aku nak pergi PLKN.
dan ternyata,alhamdulilah,pilihan aku x salah.

apa-apa pun,yang penting,

KENANGAN+KESATRIA TUH MILIK KITA,ALPHARIANS !
=)






                                          LATIHAN EX-WIRAJAYA




                                         
                                       KELAS KENEGARAAN(KN3)






                            PROGRAM BUMI HIJAU BY ALPHARIANS !




tamaulah tacing-tacing lagi.aku dah akil baligh.=____________="
*psst....4 all WIRA-WIRAWATI KEM PLKN TERKOK SIRI 08/KUMP.1/2011,KORG TERBAEK DARI LADANG.:D

till then,


No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...