jantung-degup . ;)

Friday, March 25, 2011

ini hari ini punya.fresh dari ladang !

salam sejahtera.
selamat malam.


hari nih,ada mood nak story sikit.

2 3 hari nih,aku rajin on9.x kira masa.tapi malasssssssssss nak update.

on9 bukumuka pun cam harammmm.

kau malas keje sapa suruhhh????????

yang kerja,teruslah dgn kerja.
yang amek STAM,teruslah belajar dengan tekun.
haha=P

aku?
x pikir lagi la..=____='
tapi aku da start keje dgn ibu aku.
kira oke la kot.
borang KPLSPM pun aku dah isi.
cuba jehh.
mana tau dapat,kan?


oh yea,alhamdulilah,keputusan SPM aku okeyy,kira memuaskan gak la.ibu+ayah pun happy,tuh da cukup buat aku.
x sangka pun bley dapat macam tuh,sebab lebih daripada target aku(result trial).huhu.


ALLAH Maha Pemberi,kan?


and berkat doa murrabi @ SAMJ.=))


4 RAM+BALQIS+PLKN BUDDIES,


We did our best !
congratz eah !
=)



oke.back to the point.hee=_____=


tadi,aku shopping gile serakah dekat JJ.
sekarang kan SALE?
x cukup JJ,singgah Guardian.than gi Popular untuk renew kad.
bayangkan lahh akaun aku tinggal berapa hengget.
oh yea,no.aku dah buleh pakai balik !=)))

aku susahlah kalau banyak sangat duit.(ini bukan ayat angkuh,riak mahupun ayat-ayat cinta.siyes nihh)


asyik nak perabisssssss jehhh.

kena berubah nihh.


bila?


ntah.


x kot.


lantaklah.hadiah untuk diri sendiri,apa salahnya?(ayat nak sedapkan hati).


oke2.aku cuba try test untuk berubah.



tapi aku macam dah tahu jehh pengakhirannya.Warghhhhhhhhhhhhhhhh!




p/s:ada sesapa yang sudi robohkan semua JJ untuk aku?terima kasehhhhhhhhhhhh.


    sorry.artikel ini tidak berfoto.kemalasan tahap 1 mula menguasai diri tika ini.hee=))


till then,


1 comment:

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...