jantung-degup . ;)

Thursday, March 31, 2011

kau yang bernama CINTA....

assalamualaikum...
selamat petang semua sekali.

hari nih ingat nak cerita sumthing,


tapi bila aku tengok reading list,ada satu entry yang menarik perhatian aku.


blogger baru,kawan baik aku dekat skul dlu.



nak baca?sila klik sini lepas tuh follow.heh.


dah?okey.jika anda LOVELYCHOC atau orang lain(pun buleh.haha),sila klik lagu ini dulu,jadi anda lebih menghayati apa yang hendak saya sampaikan pada sidang redaksi pembaca.=___='
(ANDA SEDIA MAKLUM,SANGKUT-SANGKUT NIH,KAN?JADI,SAYA SYORKAN,ANDA DENGAR DULU LAGU NIH,THAN REPLAY BALIK SAMBIL BACA ENTRY DI BAWAH.THANKS !)





                        *SABHI SADDI-NADIKU*

ya,


C.I.N.T.A.

*tagline dye nih hebadd jugak...hidup tanpa cinta..hanya cinta pada yang satu.=)


memang senang nak benci orang yang kita tak sayang.
tapi memang SUSAH nak benci,lupakan orang yang kita sayang.

sebab?

cinta tuh datangnya perlahan,tanpa kita sedari.
jadi,perginya x mungkin selaju Pos Laju.hee.=___=


orang kata,cinta kalau zaman-zaman sekolah nih biasanya memang x tahan lama,sebab kita x terdedah lagi dengan dunia luar.

biasalah,dekat sekolah mungkin X nih paling hensem,banggalah dapat couple dengan X tuh.

tapi,korang x tengok lagi jejaka-jejaka tampan yang berlambak dekat luar tuh.
and maybe 100% lebih baik daripada dekat sekolah tuh.

tapi x tahulah kalau korang nih jenis setia,stick to the one.
elok jugak tuh.bukan senang nak cari gurlz macam tuh.

selingan:cakap orang.Kau?

Aku?


well,aku pun manusia biasa.tapi tuh x penting.
x kan semua benda aku nak share dekat blog nih?
kantoilah woii !hahaha=_____________=
aku pun ada hati+perasaan weh.tapi aku lebih suka pendam.x baca ke ABOUT ME tuhh?hee.

tapi,betul kata orang.
hargailah orang yang ada di sekeliling kita selagi dia ada..
sebab..ya,adatlah manusia.

bila orang tuh x ada baru rasa kehilangan dia..
sedangkan,dah terlambat pun...
*wah,tacing gitu.heh.


4 LovelyChoc...

aku hormat+respek kau buat keputusan tu.
mungkin perit,nak tinggalkan orang yang kita sayang,
tapi ingat,x semestinya apa yang kita rasa baik untuk kita,baik untuk kita....
dan,x semestinya apa yang kita fikir buruk untuk kita,memang x elok untuk kita...
hanya Allah swt yang tahu apa yang terbaik buat hamba-Nya.
mungkin..ini ruang untuk masing-masing baiki kelemahan diri masing-masing..
sebab,lelaki yang baik hanya untuk perempuan yang baik.
mungkin juga...ALLAH SWT punyai rancanganNYA yang tersendiri,
yang mana lebih baik untuk korang berdua.
mana tahu,jodoh korang ada satu hari nanti?

and aku sebagai kawan yang insya-ALLAH sentiasa ada untuk kau,hanya mampu doakan yang terbaik buat korang.
rileks,chill and terus kuat,okey?perjalanan kita masih jauh.=)kau kan tough.HAHA.





nak bebel pape,contact aku.=___________=



till then,


2 comments:

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...