jantung-degup . ;)

Friday, March 25, 2011

bukan artikel hari ini.lalalala....

ini artikel terbengkalai akibat kemalasan aku yang mendadak tahap maggi kurang lemak.aku peduli apa?alang2 da buat,post jehh.

takpe kn?kn?=)))

salam ahad.
penat btul hari nih.

smalam,aku truskan jugak nawaitu aku ke Midvalley,tanpe menonton wayang.
tak syok ah kalau x ade member nak tengok wayang.hee.

macam biasa,dari Bandar Tun Razak,pegi ke Bandar Tasik Selatan,amek tren KTM pegi Midvalley.

tggu punya tggu,tiba juga keretapi,itupun lepas puas aku menyumpah2.faham2 la.KTM lajuu kott.=P

and macam biasa jugak,aku naik kt koc yang khas untuk wanita tuhh.pink kaler.cantek!

batak.

peduli apehh aku?=__=





                                                                                                                                                             siap ada bunga lagi.seksi lahh.haha
 



sampai kat Seputeh,ade sorg mamat naik koc wanita.selamba badak Chupa Chumps dye jeh.EVEN dye tgok sekeliling dy gurlz.
tapi da dasar laki kn...gatal x prnah abes.heee~~

tolonglah faham bahasa.aku rasa memang jelas kot sticker pink toh.x nampak pula ciri kelelakian dalam sticker tuh.

please,respect us.if u didn't respect others,don't ask if another people didn't respect u after all.huh.(btol ke apa yang aku sepiking nihh?haha)



                              
                                           bukan anak aku.haha






okelah.sampai je kat Midvalley.aku masuk Jaya Jusco rakus-rakus.laju-laju.

mak aihhhhh...da la sale,baju yang aku suka pun banyak.

kalau aku x kena rampok hari tuhh,mmg kat situ jehh elaun PLKN aku abes.

xpe2.esok aku nak pegi bank.HAHA.


akibat aku x menonton wayang,memang bosan lah,kan?
lalu,aku pegi la SMART WONDERLAND kat JJ toh,beli token,layan jehh games kat ctu.

SUMPAH SERONOK !


sekali-sekala jadi kanak-kanak RIBENA pun best jugak,kan ?
seronoknye lahh time dolu-dolu...=___'


p/s:andai dapattt..ku undurkan putaran duniaaa...=)



oke.dah.aku tau x best.tapi itu jeh yg aku mampu.aku x mampu nak puaskan hati semua orang.=__="



till then,



No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...