jantung-degup . ;)

Friday, March 18, 2011

gembira.happy=tudei.hari ini.=)

assalamualaikum.

diluar sana hujan.sejuk.aku suka.=)

and aku baru balik dari Jabatan Pendaftaran Negara daerah Kuala Selangor.

itupun jenuh patah balik ke IPD Kuala Selangor,wat report.

kalau x,free2 jeh RM110 aku melayang.hee=____='

apa aku nak cakap ialah...

aku hepi sgt tudei.



                                      senyum,x perlu kata apa-apa.=)






knp?

coz bru first time aku puas hati dengan pic aku.HAHA.

x jemu aku tengok IC sementara toh.HAHA.

pape jelah.biasalah,aku bukan lawa sangat pun.sebab tuh aku benci orang yang cipta kamera.

ehh.xdelah.xdelah.=)))

plan esok,aku nak pegi tgok Hikayat Merong Mahawangsa @ Midvalley esok.

dgn sape?

sorang kot.member lain sume keje.aku jeh yang malas nak mati.

whatever,I_D,yg penting minggu depan RESULT SPM kuar.




                               benar,aku benar-benar takut!=____+




*berkabungla aku next week klo x cemerlang exam.T_______________T



oke.

ngantoklah.hee.sorryla,aku mmg x tau nak tulis apa.

apa-apalah.



till then,

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...