jantung-degup . ;)

Friday, December 31, 2010

kenangan.memori.mbohlaaa..=))))))

hai.hello.holla.happy new year!


=_=









cepatnya masa berlalu.sedar x sedar,esok tahun baru.


2010


banyak kenangan 3 rasa(masam,manis n satu lagi ntahapentah) yang aku lalui.




Day after day
Time pass away
And I just can´t get you off my mind
Nobody knows ... I hide it inside
I keep on searching but I can´t find
The courage to show ...
To letting you know ...
I´ve never felt so much love before
And once again I´m thinking about
Taking the easy way out



Westlife=If I Let You Go


time nak mnaip post nih.lagu nih main kat mp3 aku.btul,kenangan waktu sekolah tuh bukan senang nak lupa.


tmbh-tmbh lagi budak asrama yang 'baik' macam aku.=P


main mercun time puasa.
ponteng tarawih.
tido time org solat hajat+qiamullail dgn member-member yg 'cuti'.heehee.
'fly' pegi sana-sini.
jalan-jalan+main-main time orang lain PREP.


byk lagilah.
kena marah pun,wat x kisah jew.=))))))


pejam celik-pejam celik,dah abis SPM.


aku pernah cakap dengan member aku:


I_D: aku takut dowh lepas SPM nih.
R: kenapa pulak?org lain lega,kau pulak nak takut.knpa?
I_D: coz aku rasa aku x sedia lagi nak face bende2 yg mndatang.


member aku senyum je.


tapi aku tau n cukup tau,sedia x sedia,aku kena jugak hadapi benda tuh.


matured,huh?


tawakaltu 'alallah je la.


semoga 2011 nih mnjnjikan aku yang terbaik drpd tahun-tahun sebelumnya.


semoga haluan hidup aku berjalan seperti yang aku rancang,insya-Allah.


untuk kawan  sahabat aku,


thanks.


thanks sbb sllu ade dengan aku time susah senang.
thanks sbb bagi aku kenangan yg aku mmg ingat sampai bila-bila,insya Allah.
thanks sbb ajar aku erti sahabat yg sebenarnya.


sorry.


sorry sbb aku x dpt jd sahabat yang sempurna utk korg.
sorry klu aku sllu tiada masa korg prlukn aku.
sorry sbb aku byk sakitkn hati korg.


































ade masa,ada umur,insya-Allah,kita jumpa lagi.


till then!


3 comments:

  1. kisah yang benar-benar mengharukan,
    SUBHANALLAH !

    ReplyDelete
  2. ko berjaya buat aku menangis ngn sume memory...

    sedih sangat2...

    ReplyDelete
  3. hazy:bukan org la klu x sdih lps egt knangn2 dlu tuh.='(

    izzah:hey.ko perli ke ape nih.cm sinis pun de gak.haha

    ReplyDelete

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...