jantung-degup . ;)

Thursday, December 30, 2010

rokok dan aku.aku dan rokok.rokokku.=)

salam dunhill. sejahtera.

sari berita penting.


                

           tirulah aksi ini jika mahu dilempang laju-laju oleh pihak sekolah dan     PIBG.Ia menyeronokkan.benar.=)




Jam:4.30 ptg waktu Tanah Melayu.
Tempat:Bilik 2,ASPURIJ.


Q:weyh,Z tanye,kau isap rokok kew?
I_D:kenapa pulak?
Q:x dela,hari tuh dye kata dye de borak dgn kau,tiba-tiba kau cakap pasal brand rokok.Z terkejutlah coz sume yang kau cakap tuh betul...cuak aku ouh.....
I_D:contoh?(x phm sbnr'e.)
Q:mcm kau cakap klu isap rokok nusan ijo(Nusantara yang kaler hijau ouh)rasa sejuk,klu isap surya(Gudang Garam) tuh manis...dye siap tengok bibir kau lg.x itam.tuh yg dye pelik tuh..
I_D:(juz senyum coz x tau nk ckap pew.speechless.)haha=))



bila saya teringat apa yang kawan I cakap time kat hostel dlu,I senyum jew.

tapi saya pelik jugak sebenarnya.

saya cakap macam tuh jew org boleh syak I_D merokok.(x baik tau!)+___+

but,seriously,

I_D ckp based on my OWN experience.haha

experience tuh I_D malas nak cerita.pnjg.meleret.=)

Gudang Garam?
Dunhill?
KENT?
SAAT?
Canyon?

Marlboro?
Nusantara?
Shisha?
Pall Mall?
Salem?

+____+

kadang-kadang tuh,kat skul,aku tengok kn aje dak-dak skul aku yang mmg ketagih nak MAMPUS bende menatang nih.

yg pling best,sblum exam pun dorg bley lyn bnde nih.
pastu dekat-dekat dgn I.egt wangi la tuh.BUSUK,tau x??????!!!

tak membazir kew?
x.puas hati lagi ada.

ntah la.klo da mmg cmtuh,aku pun malas nak campur.

bukan nak dgr pun bile org nasihat.

+eleh...ko x rse lg bestnye klo lyn bnde nih...stress buleh ilang woo....

stress ilang?
mne ada.
mnmbah lagi adela.

sebab pew?

coz rokok mahal.naik x berhenti.turunnya mustahil.=))

-lantaklah,jgn muka kau bersepah dekat HTAR lagi 5 tahun suda r.
+x akan punya...ko cayela.
-asl pulak?
+aku layan hospital swasta jew.

tak guna.

I yang kena balik.huh.

kamon la.stop smoking,please?
duit rokok ouh bley wat topap mak ayah.=)))))))))



                                           rokok terbaik 2010=)))

*anyway,sume jenama dekat atas tuh adelah carta Top 10 pilihan dak skul aku.x pham aku.~~~~*



till then,



4 comments:

  1. bgus btol..sume rokok ko thu ek...cya la..hahaha

    ReplyDelete
  2. jeles la ouh.

    mahu try?

    skali cube mahu lagi.hahaha

    ReplyDelete
  3. jeles...??urm,,jap2 ak fkir dlu..agak r jeles..hahaha..try..??blh gak..sebtg je

    ReplyDelete
  4. nek puncak r.

    kite trun uptown lyn shisha.

    bhgie dowh.hahah

    ReplyDelete

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...