jantung-degup . ;)

Saturday, January 1, 2011

ini kisah 1001 malang.

selamat tahun baru!happy new year!



baiklah.hari ini,akan I_D ceritakan pada semua orang kisah maling malang yang berlaku pada hari ini.
buat aku tiada mood saja untuk meneruskan hidup.huh.



1.gambar.pasport.buruk.teramat.sangat.

TG:macam nih okey,dik?(sambil tunjuk KAMERAnya pada aku.kelihatan BURUK sekali.)
I_D:OKEYlahh tuh.(jawab aku walaupun cukup sedar gambar itu hodoh.senyum macam beruk dapat tandatangan Fahrin Ahmad.kilauan minyak begitu mnyerlah seperti bunga api pukul 12 tgh malam sempena tahun baru.)


BODOH.



2.sedang aku berjalan dgn penuh elegan dan keunggulan di M****n USJ,aku terPELEOT(seliuh) di hadapan khalayak ramai.sebagai wanita yg penuh sifat kemaluan keMelayuan,sudah tentu aku malu yang teramat.tambahan pula selepas terlihat budak kecil yang terkekeh-kekeh melihat aku.

SIALAN.

siap kau,kasut.lepas nih,kau tinggallah dalam BANGLO hitam kt depan rumah aku.



(selamat tinggal,KASUT.semoga kau bhgia dlm TONG sana....huh)




3.'Taufan' aku kembali melanda secara mendadak apabila aku tidak dapat turun dgn sempurna di eskulator gara-gara lautan manusia yg berkumpul berhampiran penghujung eskulator itu kerana begitu teruja,ghairah dan batak melihat artis yg berada diatas pentas.tanpa aku sedari,aku terlanggar seorang artis yg kebetulan baru tiba dan berada di sebelah aku ketika berada di penghujung eskulator.

(ini disebabkan pintu masuk hypermarket trsebut dekat dgn eskulator)

disebabkan kelakuan manusia yg sama itulah yg mnybbkan aku terlanggar sikit artis itu.dan aku lgsung tidak cakap sorry,minta maaf dan lain2.

aku hanya wat dono jew coz syaiton 'taufan' telah menguasai diri.






maaflah,cik artis.saya geram sgt tadi.=))))))))







3.tibalah masa yang dinanti-nanti iaitu MAKAN.

PROSES 1:order.

berjalan dengan lancar.


PROSES 2:tggu.

juga berjalan dengan lancar walaupun lambat sikit.wahai tukang masak,penantian itu satu penyeksaan.tapi,x pelah.awak masak sedap.saya maafkan.=))))


PROSES 3:sampai.

saya gembira sgguh waktu ini.surat khabar yg saya tengah baca trus ttup walaupun time tuh saya tengah baca berita psl Garuda Harimau Malaya+Khairul Fahmi.x pe.itu buleh tggu.makan is penting.=____+


A:okey semua,makanlah!

dengan arahan itu,aku terus memulakan perintah.sedang aku cedok lauk yg ade di hadapanku.....



GELAP.

BLACKOUT.


x pe.aku sabar lagi.aku teruskan cedokan tadi itu dan terus mnyuap ke mulut.

sekali lagi,saitan 'taufan' mnguasai diri.


I_D TERMAKAN CILI PADI.

PEDAS NAK MAMPUS.


lepas tuh,pekerja kedai baru gediks-gediks mahu pasang lilin.


TAK GUNA.

ini last time aku datang kedai anda.walaupun masakan anda enak,tapi aku terpaksa.

biarlah takdir menentukan bila aku nak makan kat kedai anda lagi.huhhhh



aku tidak setabah kanak-kanak cumel ini,wahai si tukang masak!







p/s:maafkan I_D atas segala carutan di atas.kau dipaksa,aku terpaksa.



till then,




2 comments:

  1. haha i loikee this post ! ciann3

    artis malang mana berlanggar ngan ko tuh ? muhahaha

    ReplyDelete
  2. rahsia.

    lps aku dapat biasiswa aku kt skul bru aku bgtau.

    salam secret recipe dari aku.hahaah

    ReplyDelete

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...