jantung-degup . ;)

Friday, March 13, 2015

Lepak Jumaat

Assalamualaikum :)

Hari ni best gila even sekejap je pun lepaknya . Ada Iqbal, Penyayang (Rem), Ekhmal and Agip yang gigih settlekan Microsoft Office aku hahaha trimassss

Gigih borak pasal cerita lama hahaha memasing terkono gua kata luuu but aku rasa lapang sangat. Tak tau kenapa hahaha

Sedih pun dah tak kot inshaa Allah . Even aku tau je apa yang jadi hari ni hahahashjkl tapi biarlah .

So yeah , tadi bawak dorang ke LEMARI Lifestyle kat area rumah aku tu . Selesa and banyak menu untuk pilih, deco pun cantik , cozy gituew. Haha

So student UiTM Palam/Puncak Perdana boleh lah lepak or dating2 ke apa lantak engkorang la kahkahkahkah

Pendek kata ,

Orang lain senang lah kot cari ganti .
Tapi jenis-jenis aku ni...
Payah .
Bukan sebab taknak ,
Tapi maybe aku tak ready lagi kot .
Takpelah. Fikir diri je dulu, ye dakkkkkk?




Cheers!

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...