jantung-degup . ;)

Monday, March 9, 2015

Kulbelog.

Assalamualaikum :)

Esok tade kelas . But still , ada kerja sikit lepas discussion Law tadi .

So tadi Shimok belanja aku kulbelog sempena keputerian beta .

Nak dijadikan cerita....

Kekdahnya aku ada satu penyakit (idk boleh panggil penyakit ke tapi bukan penyakit pun mungkin mukjizat agaknya)

Aku boleh detect air yang aku minum tu air yang okay ( i mean yang bermasak elok) or air paip.

Kalau aku minum air tu then sakit tekak --

Tadaaaaaa air tu air paip!

And now aku sakit tekak lepas minum kulbelog pemberian Shimok.

Takmo pitnah tapi ish entahlah .

Taktaulah kalau Shimok yang tak berapa nak ikhlas belanja tu yang jadi macam tu hahahahshjkl


Cheers,
fa10syairah :)


No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...