jantung-degup . ;)

Friday, November 4, 2011

Saya pemalu orangnya .;)

Assalamualaikum !






Haha . Aku suka bila orang jawab soalan aku dengan jawapan yang memang aku nak dorang jawab sebegitu.Yang penting aku LIKE gile dgn opening budak Aira Zumi ni .





Contoh jawapan yang aku cukup suka :


kredit : Kak Yuni



Tapi kann,aku pelik ah,kenapa ramai tak setuju dengan kenyataan ni?


Fathin Syairah seorang yang comel,menawan dan PEMALU <-------*fokus kat huruf besar.


Dengan Raja STAM + Azy Kepeng Rempit sekali hentam aku kaw-kaw. 






Takguna . Memang macam ni kea kawan?*lap air tumpah*
Heh . Takkan aku nangis untuk korang. =__=


Macam mana nak buat orang percaya yang aku ni pemalu?


Geram pulak aku enn ?


Tak cukup Facebook,soalan yang aku tag kat orang hari tu pun aku kena balik . apakahh ?







Pemalu ---> jahanam = sedih . heheh
ni kata Kak Yuni.



heh.saya tahu saya menarik . Haha :D
ini kata Aira Zumi.


Aku merayu.Tolonglah percaya yang aku ni pemalu.Please? Haha ;)


*Pencuci mata*


Status : Semua tak setuju bila aku cakap aku sangat pemalu . Tolonglah percaya . Haha . :D


Reaksi :




*KLIK UNTUK TUMBESARAN GAMBAR*




Taknak cakap banyak.I terluka tawww . :')




Dahh.


Jumpa lagi,

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...