jantung-degup . ;)

Tuesday, March 15, 2011

Geramji Seorang Mangsa Jenayah....

selamat morning!=)


mood aku 50-50 je tudei.


knp?


sbb aku jd mangse jenayah smlm.


                               (GAMBAR KENANG-KENANGAN)






celakalah selamatlah ke atas kamu,wahai penyeluk saku sekalian.


habis IC,simcard,kad bank and no.pin upu aku ditibainya.


bru beli pulak tuh!


aku pun bodoh tahap cipan maggi kari x perasan de org seluk poket aku.


tapi ntah knp aku x rasa pape pun lepas tahu aku jadi mangsa jenayah.


teruja barangkali?sebab x pernah jadi sebelum nih kan?haha=D


secara automatik,aku memang busy minggu nih coz nak settlekan IC,bank..bla..bla..bla..huh.


xpelah.mungkin ade hikmah disebalik kejayaan kejadian nih.


buat penyeluk saku,


terima kasih.


beli-belahlah dikau dgn seploh rggit yg ade dlm purse tuh.


kad bank pun sudah aku block.


IC pun bulehlah kau amek buat kenangan,tunjuk kat anak cucu,supaya mereka mengagumi kehebatan jenayah atuk@papa mereka.


papelah.aku dah gila.minum racun rumpai maybe buleh sembuh.




till then,




















5 comments:

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...