jantung-degup . ;)

Monday, September 21, 2015

Perkembangan Ringkas.

Assalamualaikum....

Woohoooo dah dekat dua minggu kat Segamat, nyata takde apa yang berubah.

Belum berapa nak busy tapi kerja-kerja tu adalah yang pending.

Tapi percayalah, paling cuak sekali pasal internship.

Aku sendiri dah layang resume aku dekat 3 company, termasuklah company impian aku.

*malas nak reveal, kalau dapat baru reveal kehkehkeh*

Only God knows betapa gigihnya aku nak dapat company impian, harapnya dapatlah...


Kasut dengan tudung dah beli kot, bukan biasa biasa jugak aku ni lol

Doakan aku pls gaisssssssssss aku nakkkkk sangatttttt niiii hahahahaha bongok gila merayu leuls



Cheers,

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...