jantung-degup . ;)

Wednesday, April 11, 2012

Nur Amalina binti Faishol turns 19 ! :)

Assalamualaikum ! :)

Post nih special saya tujukan dekat member kamceng saya dekat UiTM Melaka , Nur Amalina bt Faishol.


Nina , this is for youuu ! ;)






Mengenali Nina.....

Budak nih talkative ya ampunnnnnnnnn , sampai dah tak tau nak buat apa dah . Jujur pun jujur sangat , kena gelak marah pulak . Haha . Tapi aku legaaa sangat sebab banyak cakap kau tuh laa kita kenal . Gaduh pasal apa jea pun , pasal Bandar Tasik Selatan vs Terminal Bersepadu Selatan . haiyaaaa . Haha :D


Okey , just nak cakap...


 Nina , time kau baca nih , aku ada kat MARDI tuh haaa , coz ada camp Yayasan Bank Rakyat tuh , but still , aku taknak lepas hari gembira kau nih . Haha . So , happy birthday yea sayang , have a blast ! dah 19 tahun dah kau , dah boleh kawen dah nihh hehehe :P


Thanks tau for being such a good gilagila member to me . Dengar aku bebel-bebel ,kutuk-kutuk , gosip-gosip , banyak nasihatkan aku since aku single sampai la nihh dah berdua dah (EH?) hahaha poyo tak ?
:P




Hadiah ? Nanti bukak sem nanti , tuntut kat gua . Haha . mesti ramai kannn kondem2 kau kat group even birthday kau pun . :P

Apa-apa pun , happy 19th birthday , my sayang Nina ! May ALLAH bless you and dapat apa yang diimpikan , k?

Termasuk jodoh sekali . EH ?





Okayyyy , tuh jea nak cakap . KAMI doakan kau bahagia dunia akhirat , Insya ALLAH . :D


Lotsoflove,



Fa10Syairah :)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...