jantung-degup . ;)

Friday, October 28, 2011

Jauh...

Assalamualaikum! :)


Hari ni , tetibe aku rasa macam nak jadi budak balik . Rasa yang dah 10,9 tahun aku tinggalkan.
Balik-balik je terus naik basikal , cycling.Tak dilupakan, MP3 kaler pink aku sekali .
Singgah taman yang aku selalu aku singgah masa Sabtu Ahad, atau lepas balik sekolah.


Panjat gelongsor.
Baring atas tu,tengok langit biru .


Subhanallah . Cantik !








Tenang je aku tengok.


tiba-tiba terfikir,dah jauh perjalanan seorang Fathin Syairah ni rupanya.


Last aku baring kat atas gelongsor ni,time habis PMR .
Sekarang dah jadi student UiTM dah budak tu. HAHA


Budak?


Habis?


Gadis.<----- apakah? Eww? Hahaha. Gelongsor tu dah banyak tengok aku merajuk,menangis. Hehe.;) Lepas ni apa? Entah.Aku takut gila bila fikir future ni. Baik fikir pasal kenangan dulu-dulu.


  Kenangan adalah benda yang paling JAUH dalam hidup kita.


Betul sangat la tu.


Dulu dalam kelas,sibuk meroyan bila nak habis SPM.


Sibuk mengata-mengutuk tak suka jumpa si-polan tu, si-polan ni.


Sekarang dah teringat-ingat.


Bila text nak jumpa,


Busy.
Tak cuti lagi.
Kerja.
Parents tak bagi anddd.....


E.T.C.


Amekkaw!



Member aku cakap aku sombong.Entahpape. Haha .


Takpelah.Dulu korang kutuk aku lagi teruk,tapi aku sayang gak ngan korang. Heheh.


Dah.Sampai sini dulu .


Jumpa lagi ! ;)














2 comments:

  1. haila..chantekk suda blog kau ye fatin oii ! :)

    ReplyDelete
  2. @khairul fatehah,

    alaa..biasa2 jea la k.yam...baru belajar nihh . :)

    ReplyDelete

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...