jantung-degup . ;)

Wednesday, July 27, 2011

Diari Menjelang Ramadhan 1432 Hijriah =)

Pejam celik,pejam celik,


dah nak masuk bulan Ramadhan.


sekejap je kan ?


tapi aku kat sini macam biasa,makin busy dengan macam-macam benda dekat UiTM nih *sigh*




masuk tahun 2011 nih,


genap 6 TAHUN aku sambut 1 Ramadhan aku dekat tempat orang .


dari Form 1-Form 5 dekat asrama .


dan tahun nih dekat UiTM.


nak balik...


test pulak yang mendatang .


memang terasa,tapi dah biasa .




alah,puasa dekat sini pun seronok jugak ! 




*versi nak pujuk hati sendiri* T_T






gasaklah weh !


btw, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK 1432 Hijriah. 




sekadar untuk renungan bersama....




Ya ALLAH,


Andai ini Ramadhan yang terakhir bagiku,
jadikanlah ia Ramadhan yang paling bereti..paling berseri..
menerangi kegelapan hatiku..
menyeru ke jalan Redha serta kasih sayangMu Ya Ilahi..
semoga ia menerangi jalan kehidupanku di sana nanti...


dan..andai benar inilah Ramadhan yang terakhir buat diriku,
maafkan aku atas segala salah dan silap ..




Wahai Tuhanku, aku tak layak ke SyurgaMu, namun tak pula aku sanggup ke nerakaMu, ampunkan dosaku, terimalah taubatku, sesungguhnya Engkaulah Pengampun dosa-dosaku. Amin Ya Rabbal'alamin 




Marhaban Ya Ramadhan !










sekian.




till then,


nota dahi : sangat tertarik dengan Solusi isu 34 . : Andainya ini Ramadhan yang terakhir,layakkah kita berhari raya ? *mendalam wohh . =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...