jantung-degup . ;)

Thursday, February 3, 2011

catatan tulus wirawati PLKN.=)

hai.
since bahu+tgn aku mulai sembuh,so,mood utk fitnah cerita sudah mekar.haha
oke.
stakat nih,semua benda runs smoothly,alhamdulilah.




sapa kata dok PLKN x best?
best lahh.tmbh2 lg Kem PLKN Terkok.haha
tapi sume bende kne rushing la,cam dok hostel plak.T___T
kat sini aku dpt byk member.dak Penang,Perak and Selangor.
1Malaysia?Semestinya!
tp tulah..byk bnde yg aku bljar kt sini.
Character Building,Kelas Kenegaraan,Kraf Hutan,Sukan Air...byk lagilah!
smbil2 tuh aku cuci mata gak tgok Wira-Wira kacak yg ade kt ctu.=)))
tp,aku pling seronok time Sub-Modul Budaya Kerja.
time wat ekspo for origami burung tuh.
ak xplain ntah cm pe ntah.
haha=)

tp pngalaman tuh mmg besh ah.
pas cuti nih da start fizikal pny latihan..flying fox,tido tnpa slimut tempur tnpa senjata,kawad...
harituh kmbara hlgn ouh wat aku sengal2 otot hingga kini.
tembok 12 kaki-x mgkin aku lupa.tinggi derr...=))
mmg aku seru ah korg dtg PLKN 4 sukarela(pilih Kem Terkok tau.thanks!heehee).

kt kem aku pun ade yg sukarela dtg PLKN.
yg pnting,pnglmn yg korg dpt kt PLKN tuh mmg korg xkn dpt kt mana-mana.elaun pun.heh.

PLKN annoying?taklah.
hidup je aku until skrg.


PLKN byk cikgu psiko?merepeklah.
dari Komandan Kem smpi abg+kakak DM okey jew.Friendly gila.siyes.buleh dibawa karaoke lagi youuu.


yg pnting,pandai jage diri n ikut peraturan.so,semuanya senang.
ALPHA EAGLE,korg terbaek dari Terkok.heehee.






                                 (BUKAN BENDERA SEBENAR.)=)





Villa Bakawali n Villa Anggerik,
aku heppi ngn korg.hahaha=)

CB4,best x hengat!=)Millionsoft buleh!

btol ckp cikgu,kita xkn dpt njoy sesuatu bnda klo kita buat bnde tuh dgn rasa terpaksa.

so........

 dulu,aku terpaksa ke PLKN.
 kini,aku memilih ke PLKN.



thanx,cikgu.CB the best!haha=)


+hari nih tulisan merah sbb semangat ALPHA tgh membara.btw,Happy Chinese New Year!haha+

till then,





p/s:doakan keselamatan pelajar-pelajar Malaysia kt Mesir,eah!untuk mengetahui perkembangan lanjut,klik disini and follow,keyy?

3 comments:

  1. saitan. kau sengaja nak bagi aku jeles keww , tanak kawan ! T____T

    ReplyDelete
  2. itulah tugas aku,zith!

    uni fiqa:miss u too..like crazy!hahaha

    ReplyDelete

Dah baca? Meh komen.Nak kutuk boleh,maki pun boleh . :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...